Про мене




Методична проблема. Формування громадянської культури учнів засобами художнього слова.
Педагогічне кредо. Приймай дитину з благоговінням, виховуй її з любов’ю, випускай вільною.
Ідея педагогічного досвіду. Орієнтуючись на розвиток особистісного потенціалу учня, зроби навчання сферою самоствердження особистості.
Мої досягнення. Учитель вищої кваліфікаційної категорії, відмінник освіти України, учитель-методист.
   Працюю вчителем української мови і літератури Бірківської філії КЗ "Олександрівське НВО №2". Стаж педагогічної роботи – 34 роки.
   За час роботи вже виробила свій  індивідуальний стиль. На уроках української мови і літератури постійно повторюю з учнями теоретичний матеріал, забезпечую цілісність і систематичність в оволодінні базовими знаннями, виробленню навичок грамотного письма й мовлення, вміння творчо використовувати знання в практичній діяльності. Вчу правильно сприймати інформацію, творчо переосмислювати її, відстоювати свою точку зору, прислухатися до думок інших. Прагну розуміти потреби учня, пристосовувати методику до навчальних можливостей дитини, стимулювати саморозвиток особистості, зосереджую увагу на співпраці та співтворчості.
  Для реалізації принципів особистісно зорієнтованої освіти використовую технологію «концентрованого навчання», зміст якої – створення найсприятливіших умов для формування системних знань та розвитку творчих здібностей учнів.
  Уроки української мови і літератури – це уроки пошуку істини, уроки утвердження добра та милосердя. На заняттях акцентую увагу на самостійність творчої, пошукової діяльності, яка не має права бути одноманітною, безбарвною. Використовую такі прийоми, які спонукають учнів постійно думати, фантазувати, ставити запитання, відшукувати відповіді, обирати найбільш ідеальні з них для розв’язування суперечностей.
  Навчаючи української мови, перевагу надаю практичному спрямуванню, мовленнєвій активності,  поліпшенню писемної грамотності школярів. Прагну формувати уміння самостійно перетворювати здобуті знання на інструмент творчого освоєння світу. Лише за такої умови учень набуває досвіду творчої діяльності, цілісного ставлення до реальностей, прагнення самостійно вчитися, жити в атмосфері культури, бажання творчо діяти.
  Я вважаю, які б методи й прийоми не застосовував учитель у своїй роботі, він завжди повинен пам’ятати, що найголовніше у його спілкуванні з учнями – це щирість. Тому я зі своїми вихованцями завжди щира й серйозна. І вони мені віддячують тим самим.

Немає коментарів:

Дописати коментар